seven things you didn't know about me..

2009-10-22 / 13:56:12

Jag hatar matte! OM jag gör, mjodu... Matte är verkligen inte min grej! Jag fattar uppgifter , är godkänd i min ålder och allt sånt osv, MEN, finns det nått tråkigare än att sitta och glo en en bok full av krummelurer och tråkiga texken? Noooo way dude, det finns det inte. Man måste andvända hjärnan otroligt mycket, och det gillar jag inte...

Jag har skärt mig ordentligt en gång i mitt finger! JAA, med brödkniven också :s Jag var hemma själv, och sedan skar jag mig. Jag tittade på handen, och fingertoppen dinglade, jag jag tog handen om fingret, sprang gråtandes till grannarna och dom fick panik, haha. Sen hjälpte dem mig, och mamma kom och hämtade mig. Vi for till docktorn, och jag fick nån jäkla badagesak på handen :s När jag hade skärt mig var jag chockad i 3 dagar, så fick vara hemma, haha. Var värsta ledsen.. men det gjorde ont också. :P

Jag är totalt förälskad i vårrullar! Har du inte prövat? DO THAT!! Omg, det är det godaste jag vet.

Jag älskar att duscha, LÄNGE! Mjo, vad är bättre änn att stå i duchen i 40 minuter...? Raka benen, smörja in sej, ha inpackning.. Nothing! Haha. Men jag vet, det är lite vatten på jorden, ska skärpa mig!

Jag har pussats med Totte (zillah och totte!)! Haha, ja! När jag sjöng på stjärnskott i Luleå så var zillah och totte där, och då gick totte fram och pussa mig, flera gånger! ;) En liten kärleks gubbe det där.. ;) Haha. Men han var jätte söt och snäll på alla sätt, och zillah med såklart .. Lisa ♥ totte..? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0