My love to u all out there ♥

2009-10-22 / 13:43:19



I brist på vad jag ska skriva om just nu för stunden kom jag på idéen att skriva ett inlägg om kärleken till mina SÖTA läsare! Ni förstår nog inte hur mycket jag tycker er allihopa, varenda en. Det är för er jag skriver, det är er jag vill glädja, det är er jag vill underhålla, jag vill ge er en gnutta skratt i er vardag! ;) Jag tycker om er så otroligt mycket, och det hoppar till ett glatt skutt varje gång ni skriver nått snällt! ;)

Från det ena till det andra,
tänk vad roligt det skulle vara om jag ordnade en bloggträff med er läsare! :o) Tänk. Att jag ordnar en liten träff, och alla läsare kommer. Sen umgås man, lär känna varandra, pratar, fikar, snackar. Tänk vad roligt det skulle vara! Synd att ni alla bor hej villt överallt här i vårt lilla land.. ;)

Vet du vad....? Du vore kika in på bloggen ino nån minut, då kommer det ''5 saker...'' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0