Lite kvällsshopping sådär !

2009-10-29 / 19:38:14

Ohja, att jag gör.. Alltså, det är så mysigt att gå runt på stan på kvällen, kolla runt, skita i hur man går klädd, osv. Och bara titta, det är aldrig långa köer eller dylikt. Så sjukt nice alltså! Iallafall så for jag och Mamma till stan en snabbis in till stan och röjde lite, jag fick med mej 2 nagelack hem (ett knallrosa & ett knallgult), dem är überläckra! Jag fick även en hel klase armband i fina pärlor, osv. med mig hem. Tack Mamma! Ser framemot massa shopping i Övik, och Umeå också. Hihi. Tänkte bjuda på en 'vad-jag-köpte-bild'.. ;)


Vackra armband eller vad..? Och nagelacken! Nu ska jag packa, städa, så vi hörs imorgon bitti. Och till erosm undrar: JAAAAA, jag kommer blogga från Övik ;)

Föresten; Johanna ringde mig ikv, tack bästa gumman för att du alltid bryr dej och alltid finns där, love u babe:* whitout u i'm nothing, johnanababe<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0