Fusk vs. sanning?

2009-10-19 / 14:49:23
Med magen full av kladdkaka och juleskum kan jag bara säga: YES!
Jag har klarat ut hela Roller Coaster på min mobil! Jag har gjort alla banorna, och har nu 5 stjärnigt på alla banor! Yes, yes, yes och åter igen yes!

Det går ryckten om att det inte var foki som vann årets blogg egentligen..? Att det egentligen var Kenza som vann men att dem inte ville att det skulle vara för tråkigt om Kenza vann 2 år i rad..? Att det fuskats och luskats bakom kulisserna. Jag vet inte vad jag ska tro. Det är alltid något tjafs när det gäller resultat i sånna här tävlingar. Jag vill tro att Foki har vunnit, och hoppas att det stämmer också. Vad tror ni, har det fuskats?

n i   b e d ö m m e r
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0