frågor kring ditt höstlov, tell me !

2009-10-21 / 15:50:07


Det vore toppen bra om ALLA svarade, tar bara en minut ungefär av ditt vädefulla liv! Hihi! :) Mitt höslov börjar på Måndag, ochd det varar en vecka. Och på höstlovet ska jag nog fara till Övik 2 dagar och bada på paradis badet, samt bo på hotell! :) Det ska bli jätte skoj! Sen ska jag frossa gott, umgås med folk, bara njuta av ledigheten! Förra höstlovet......Tja, vad gjorde jag!? Jag minns inte! Ni andra där ute (som har bättre minne än mig, och som följt min blogg ett tag), vet ni vad jag gjorde? :P Haha!

Satt just inne på min MSN (PRIVATA!) nån läsare hade addat den, och vi hade snackat lite förr.. Sen nu var hon med sin kompis, och dem webbade, vibbade, skickade blinkningar, skrek in ljudklipp, sjöng på arabiska (på låtsas!), sa bitch, osv! :S Skitäckligt, fattar nothing :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0