En till ''5 saker du inte visste om mig''

2009-10-20 / 12:34:46

Observera att jag gjorde om ''5 saker du inte visste om lisa marklund''  lite grann, bytte ut bilderna, den jag gjorde igår hade så flummiga bilder..

Har blivit rejält sviken av en kompis! Ja, det har jag! Jag var 'bästavän' med en tjej i 7 år, helt plötsligt så gick jag vidare i en jätte stor sångtävling och då sa hon bara upp kompisförhållanet. Jag blev jätte ledsen, och visste inte varför, så jag var skit ledsen i 3 veckor. men som tur så har jag världens bästa vänner som stöttar <3 Sedan så fortsätter hon, och tror fortfarande att jag är beroende av henne, så hon gör ALLT för att få uppmärksamhet, lägger ut halv porriga bilder, skriver ptetiskt osv. Sen så har hon nu kommit och sagt till H*** att hon känner en av mina kompisar..? Haha. Hon gör allt för att göra mig ledsen, men sry gumman, du lyckas inte, jag blir bara gladare :) Men nu är jag lyckligare än lyckligast med dem bästa vännerna som finns <3

Jag har ett par favorit/lyckotrosor som är lila med my little ponny! Yes, du läste rätt. Jag älskar mina lila my little ponny trosor! Dom ger mej tur, och sen så är dem jätte söta ju ;)


Jag gillar rock (musiksmaken o stilen)!
Jag är inte emo style precis, och gillar itne sotiga ögon, men jag gillar att ha nitarmband, leggings med dragkedjor, och sen gillar jag rock. INTE HÅRDROCK, det är det värsta jag vet..uhu! Men rock är nice, det får en att släppa loss!

Jag har tonat håret en gång! Ja! Usch, vet itne vad jag tänkte! Jag skulle helt plöstligt ha brunt hår, så jag färgade, och det blev lila/rosa/blått/grönt/rosa/grått :( Usch! Det sög! Och det var just innan julafton också :S

Jag har börjat bli igenkänd osv! Det är jätte skoj! Jätte många stirrar på stan och skriver sedan att dem sett mig. Jag tycker det är as skoj. Synd att ni är små fegisar alla söta, ni får mer än gärna gå fram o seja hej! man vill ju träffa sina gullefjun läsare som man skriver till hela dagarna, enbart till er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0