En argggg lisa i stormen idag!

2009-10-26 / 22:17:41

..Nu jag sitter här med benet uppskrapat, en enda stor blå bula på låret, arga miner.. Jag har bara 3 ord att säga och det är; Fyfan för bygg jobbare! (i know, det kanske var 4 men jag måste smälta in lite i texten, haha), Nu är det såhär. 5 dagar i rad har jag kommit hem på kvällen, och trillat ner i dessa hål som kretsar runt mitt hus. Idag gick droppen. Vårat staket hade trillat ner i ett hål, och det låg helt krachat rakt upp i luften. Jag skulle över vår lilla 'bro' vi fått... Och så är det inget hinder för det stora hålet, utan där ligger det kraschade staketet. Jag ramlar ner i hålet, skrapar upp låret, och får cyckeln på mig! Där gick droppen, jag haltar mig in, med tårarna i ögonen, och svär som fasen. Arg som jag är slänger jag runt armar och ben, skriker, suckar, gråter av ilska. Nu får det vara nog!!

....Imorgon bitti ska jag ta min telefon. Knappa in nummret till skellefteå kraft, och klaga så in i h*vetet! Den person som svarar kommer nog önska att den aldrig fötts.. Grrrr... *morr, morr* Och ni som inte fattar seriösheten i detta, JAAAAA, - jag ska ringa & klaga. Jag ska fane mej bege skadetillstånd! Även om det så ska upp i rätten och hela den skiten, jag ska klaga på dem!

Föresten; förlåt för dålig update, men inte haft blogglust, men nu är jag tillbaka, och massa fina inlägg kommer imorgon, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0