Dumma, dumma, dumma hals!

2009-10-20 / 11:54:11




Godmorgon bloggen! - Jag har ont i halsen. Jag har jätte ont i halsen. Jag har förskräckligt ont i halsen. Usch! Det gör verkligen ont. Sitter här och käkar halstabletter i höggsta hugg. Gott är det verkligen inte heller, fy pottan för min dumma hals! But i still survive.. Idag är det fint väder ute, solen lyser, fåglarna kvittrar, jag sitter här i min mjukisdress, tittar ut mot förnstret, glor lite snabbt på min kända trosgardin, jag slår vad om att typ halva sverige slitit ner sina gammla tråkiga höst gardiner, och kommit in på 2000 - talet ;) Trosgardiner for life ..

N
u ska jag besvara era fina kommentarer, granska, publicera, svara... *gäääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0