Övik i ord - bilder - skratt ! :D

2009-10-31 / 22:24:23

With a smile on her lips! :D - Villken UNDERBAR liten resa till Övik jag haft alltså! Wanna take me back!? - Hell yes! Har verklige haft toppen skoj. Jag tänkte berätta lite i detta inlägg hur jag haft det osv.

Fredag: Startade vi bilen vid halv nio. Trött var jag också. När vi kom fram i övik (villket var vid 12 tiden), så gick vi runt på stan. Fick gratis mjölk av norrmjerier, haha, köpte lite kläder, kollade runt. Vid två checkade vi in på hotellet (som jag älskar!), vi fick hotellrummen, och vårat var toppen mysigt. Vi packade upp, och sedan gick vi allihopa i omgångar till coop och handlade godis osv. Mot kvällen var det träning i gymmet som gällde, jag sprang på löpbandet, styrketränade, pilates, och lite 'cyckling'. Sedan duchade/badade alla på rummen. Efter det gjorde vi oss fina, och gick ner till restauranten och åt middag. Jag åt buffé, och det var riktigt gott. Kunnde dock knappt gå dagen efter pgr. av att jag fick en blåsa av klackskorna.. :P. Efter maten fick elina, tobias, elin och badade i swimmingpoolen. jag, stina, solveig gick till deras rum och åt godis. Sedan å åt vi massor med dextrosol socker grejer, så vi skulle ha överenergi och flumma sönder. Vi blev flummiga, bilda (jag sprang runt i lekrummet och lekte med småbarnen, och.. mjo..inte detaljer kanske?), men dock var jag bara flumm 10 minuter.... Sen blev jag as trött, haha. Sedan skulle vi kolla när tobbe, elina, elin badade i swimmingpoolen, då puttade stina ner mig.. haha. Så då tvingade vi henne att hoppa i också, mohahaha. Sedan fixade vi vårat hår med elinas roliga hair pack, där man kunnde göra massa grejer med sitt hår, haahahaha. Efter denna skojsiga kväll blev det flumm i stina&solveigs rum, skönhetsfix, snack. Sedan sussade vi alla så gott.

Lördag:
Ringde solveig till hennes rum, vi all möttes, och gick ner till restauranten! Mega frukost stog next up, åt som en jäkla gris, massor, massor. Efter matten packade vi ihop, sa adjö till hotellet... Sedan drog vi till paradisbadet och badade. Det var skoj, vi badade och lekte hela dagen.. Åt en kyckling wraps till lunch! Sedan for vi hem, och nu sitter jag här!

Här kommer en aning bilder, dock inga från buffén, frukosten, mest flummisar:

På vägen dit - hem, alltid ska man shoppa med sig en varm chocklad från seven eleven i Umeå! ;)


Min stora packning, hade kudden med för att ha i bilen.. ;)



En snabb bild på vårat hotellrum, dock ser man inte toan, förvaringsaken osv i denna bild, bara säng - soffa, man missar mer än halva rummet typ :P


Stina vräker i sig sitt godis - på deras hotellrum.


Haha, min 'just-när-man-kommit-fram-mat', hahaha.
Kalla kötbullar är gott.


Dessa höll oss vid liv hela kvällen, *host*, nån minut, haha :)



And here starts the flummmmm! ;)


Elina 'sminkar' sina ögonfransar med hårmascaran, ahahhaa. Gör inte det, det börjar svida gärnet!



HHAHA, ganska häftigt endå? ;)



Ni får inte se mig, men tre godingar räcker? ;)


''Hej, här är solveig anka!'' HAHA, i hotellkorridoren!



'Hur ska denna gå igen?'


Solveig, redo att fara.. Adjö!, haha, skojja.



Stina kom instampandes och dumpade alla sina saker utan för vårat hotellrum, hahahaha.



Elins fina, stora, bruna muffins!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0