en hel drös med babbel

2009-10-18 / 21:55:29

Puuuuuh, känner att febern börjar trilla ner på min lilla kropp igen, why..? Blir nog att vara hemma från skolan imorgon, känner att jag inte skulle palla en hel skoldag med BARA spanska hela dagen samtidigt som jag har feber. Usch näe, fy tusan, Det skulle inte fungera. Vi har som sagt tema vecka i skolan denna vecka - Dvs. Inga vanliga lektioner! Imorgon är det språkdag hela dagen, och resten av dagarna är det storyline för min klass. Så det känns inte så hemskt ifall att jag skulle vara sjuk några dagar. Jag missar ju inga 'viktiga' lektioner!

Visste ni att jag varit på tre loppisar idag..? Det är verkligen rekord många tror jag! Jag menar; Hur ofta är jag på loppisar!? - Väldigt sällan, nästan aldrig. Men så skulle Mamma fara till en så jag hängde med. Sen var det några här och där, så det rullade på rätt bra. Många porslins prydnader, fina skålar, och instängda lokarer jag varit i närhet av idag. Men det är så intressant att gå runt och kolla på människorna som säljer på loppisarna. Vissa ärunga, säljer barbie dockor och kalle anka tidningar medans vissa 'äldre damer' (om man får säga så) står där med sina stickade tröjor och säljer små porslins skålar och vita tunna dukar. Nåväl, intressant är det iallafall.

.....

Jag har iallafall kommit hem från kusinerna nu. Vi hade mysigt. Spelade lite Mario, busade gärnet och skrattade. Sebastian hade varit hos en dagis kompis idag och lekt själv! Han var riktigt stolt den lilla krabaten. Joel sprang mest runt runt och busade, som vanligt. Den lilla filuren är alltid på bra humör!



Visste ni föresten att tomteskum har kommit? Jag belv överlyklig när jag var på stan och såg att dem plockat fram dem ur tomtekällan, så jag har redan ärit 3 påsar .. *fniss* Har ni ätit några ännu eller är jag snabb med detta? Vi hörs sötisar, godnatt. Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0