Bloggtorka! Ojah...

2009-10-10 / 17:57:03
..Det har jag verkligen! Och trist är det också.. Riktigt trist. Har egentligen så mycket jag vill lägga upp, visa er, förmedla, blogga om. Men lusten ligger nergräven i en stooooor sandhög. Det är verkligen flera meter upp till blogglusten känner jag , så det jag försöker göra är att få upp blogglusten igen. Det mäkliga är att blogglusten kan komma fort som tusan, bara sådär O_o Sist jag hade bloggtorka var jag ute och gick sen bara *SMACK* så var den tillbaka :> Så vi får hoppas att det blir så igen ..

......

Just nu befinner jag mig hos mormi&morfi , vi kom hit vid 3 tiden och hjälpte mormor göra palt! Så där stog vi, Mormor, mamma, elin och jag och gjorde palt! Det är verkligen gott! Mumms. Sen kom småkusinerna hit och vi käkade palt tillsammans! Efter maten blev det fika, jätte goda kakor som mormor bakat och nu sitter jag här och är trött.. Buuuuuh, vill ha massa energi .. menmen. Idag har jag börjat nörda IMVU igen ! :o) Ett spel www.imvu.com ! Det är en hemsida, man är en 3D gubbe , kan byta kläder, smycken, piercngar, köpa allt från underkläder till jeans och en fräck tröja, chatta, köpa lägenhet, snacka, kyssas, hångla, pussas, kramas, allt! Haha. Det är svinigt beroendeframkallande (a) heheehehehe, pusspuss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0