BABBEL, BABBEEEL, SLUT SNART..?

2009-10-28 / 13:55:21
Godmorgon, Njae.. Inte så instämmande kanske.
Hoppas att ni sovit gott, det har jag! Somnade ganska sent igår, satt uppe & flummade lite med söta människor på MSN, haha :) Det ska man också ha tid för. Mina girls sovde i kvartersgården igår, och dem hade varit uppe hela dygnet. Haha. Orkade inte vara med, men tänkte komma dit imorse, men då vaknade jag så sent så dom låg typ o halv sussa llihopa hihi, sötisar. Jennifer hade varit uppe längst tror jag.

Sitter här och funderar på vad jag ska göra idag .. blir nog att vara med Stina nu lite på morgonen, spela GH, sen så ska jag svara på en intervju genom mail, och efter det blir det nog att träffa solveig :D

Föresten; På Fredag befinner jag mig i UMEÅ stad under förmiddagen, nån som bor i UMEÅ? Sedan på fredag kväll/lördagen så befinner jag mig i ÖVIK, nån som bor i Övik (örnsköldsvik)/umeå ? :D Vore roligt att träffa lite läsare tänkte jag :D


OSERIÖSSSS BILD, SKA FOTA MASSOR NU ! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0