Annorlunda lampan?

2009-10-19 / 12:41:35

''Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge..?'' Det där ord språket har alla som sitter och läser detta hört miljarders miljoners gånger, eller hur? Jag brukar ha tåla mod, men nu får jag snart hyper damp. är så otroligt sugen på juleskum just nu så jag skulle kunna döda för en påse! Grrrrr... Jag är i behov av juleskum just nu. Snälla nån, jag klarar inte det hära..

Just nu dunkar raggae i mina högtalare. Högt som tusan också för den delen. men var tvungen att skruva ner en aning, för jag anser att jag inte kan tänka riktigt klart om ljudet är för högt.. ;)



Det är säkert ett dussin människor som läser detta som känner igen dessa über läckra lamor från ikea..!? Dem är runda, blommigt mönstrade, riktigt snygga helt enkelt. Det roliga som jag märkte här om dagen är att den där fästaren där självaste glödlampan ska sitta är sne. Kors rakt genom lampan..!! Det är så med alla dessa lampr. Men tanken i mitt huvud är varför..? För att det inte ska lysa rakt upp..? För att det inte ska börja brinna om den stor på en hylla med t.ex en annan hylla ovan..? För att det ska vara 'udda'..? För...? Tja, listan kan bli lång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0