Vill lägga dit den sista pusselbiten..

2009-11-02 / 22:24:22

Vad kan man säga..? Ni betyder så otroligt mycket. Vill bara se er le, vara glada... Allt blir bra, ni måste tro mig. Så stark kärlek mellan er. Ni betyder verkligen mycket och jag finns här för er. Du sa till mig att du älskar mig, och jag älskar dig som vän också! Jag är helt paff..Irriterad, ledsen för er skull. Vill bara hjälpa. Vill lägga dit den sista pusselbiten, trycka fast den riktigt hårt. Och säga ''Ni kan släppa allt skit nu!'' Ni ska iallafall veta att jag finns här för er, hela tiden. Krama mig, låt era tårar rinna, som dem gjorde ikväll. Snälla, kan inte du bara visa lite respekt till dessa fina människor, visa att du innerst inne är där. Att du vill. Men inte vågar... Att du inte kan. Inte känner dig redo, att du älskar dem. Dem behöver veta det! Jag finns här för er, ni fixar detta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0