videokameran

2009-11-22 / 13:04:38


Denna gamla videokamera ligger nära mitt hjärta!

Den har tillhört våran familj i många år! Kameran har hängt med till och med före jag föddes! Så vi har riktigt många filmer med mej som liten, haha :) Jag älskar att bara slappna av, hoppa ner i soffan och kolla på filmer från när jag var liten! Imorse gjorde jag en liten film faktiskt, så ska ta & kolla den senare.. Hihi.

Anw, ser ni att jag börjar trilla tillbaka i bloggen...?

Jag har börjat bli lite bättre, mend et är fortfarande jätte jobbigt att sitta vid datorn och att läsa. Men kunnde inte låta bli att skriva till er, håller på att bli galen på att bara ligga i sängen och käka vårullar nu ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0