Svartvit vs. färgglad

2009-11-28 / 14:49:21


(Gammal bild, fast en ny fräch redigering. (understa) Denna gången i svartvit, vad tycks, villken är snyggast?,
Gammla(fäg) eller nya(svartvit)..?)

Vet ni vad..? - Jag sitter faktiskt fortfarande och diggar bra musik!
Jag sa att jag skulle göra det hela dagen, och det är det jag gör också. Haha! Ibland undrar jag verkligen om jag har nått liv, jag sitter här, lyssnar på musik, och om jag kollar mig omkring så ser jag end rös med skålar och KOPPAR där jagd druckit choklad-cappuccino, hahahaha!

Nu ska jag klä mig, och sminka mig!
Har inte sminkat mig sedan 3 veckor sen snart, då jag blev sjuk! Ska bli skoj :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0