something cool, something differente

2009-11-10 / 16:17:35

Efter att jag under denna Tisdag hunnit vara i skolan, bråkat lite med mitt lås, varit på untställning med klassen, använt min konstnärliga sida och tillsammans med några kompisar lyckats bilda en missbildad spiral över en hel väg med hjälp av papperslappar, varit en snabbsväng på ICA, sett snöflingorna falla från den mörka himlen, klunkat i mig en yougurt, och framför allt; dragit med mej en hel drös med pluggböcker, så har jag nu hamnat här på Mammas jobb.

En liten annorlunda resume på hur min dag sett ut hitills. Imorse vaknade jag 7.50, låg kvar under täcket, tittade på klockan en aning, sträckte på mig, och med enkla ord så halvsov jag.. När helt plötsligt en liten tankebubbla dök upp ur mitt huvud ''Lisa.. Du börjar skolan om30 minuter, och det tar 20 minuter att cyckla''. Jag rusade upp ur sängen, med stängda ögon, donkade in i en möbel här och var, slängde på mej några enkla kläder, sprang ner, tog mej en macka, liftade med mamma till skolan, och gissa... jag var i tid. Coolt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0