Om jag pluggade mycket igår..JA-aa!

2009-11-12 / 15:58:23

Anledningen till att jag inte bloggade så mycket igårkväll...?

Jag pluggade!
Jag pluggade verkligen skallen av mig!
Det var nästan så det började trilla ut små siffror ur mina öron! Jag dök ner i böckerna vid 7, och kom inte upp till ytan förens 11 tiden! (haha snacka om att ha myckett syre). Under tiden jag satt dessa timmar med böckerna upp i trynet hann jag gråta en svett över hur jag och min hjärna INTE samarbetade, klunka ner en kopp av mitt favorit thé; Kola grädd, och faksiskt.. för er som undrar; Bli en aning smartare! ;)

Är det verkligen Fredag imorgon? Säkert? Hur? Wtf? Coolt?
Hur fort går veckorna egentligen nu för tiden!!?!?

Senare kommer det lite bilder......Håll till godo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0