Nu är det fredagsmyyyyys!

2009-11-13 / 19:50:47

Efter att ha strosat runt på ICA ett tag och
trygt upp trynet i ett antal doftjus
så har jag nu landat här hemma igen! Vi fick med oss ett 'X' antal mumsiga saker till denna mysiga helg, lovely, lovely! När jag gick där på affären såg jag att dem redan plockat fram julgranar, tomtar, julkort, glögg och alla dess småsaker om tillhör julen! Fick en otrolig julkänsla, villket är skönt tycker jag. Jag längtar till julen :), och om man länktar går tiden fortare :)

..När jag slutade idag på skolan, gick jag glatt i korridoren och var på väg till mitt skåp, skuttade & trallade en aning såklart. Sedan kom jag på mig själv IGEN; Jag sjöng fredagsmys låten!! Haha, jag har idag kommit på att jag automatiskt börjar tralla den på fredagarna direkt när vi slutat och när jag ska till skåpet... Tänka sej, det är ju faktiskt fredag kväll nu! :D Här ska vi äta ost & kex, och 'fredags mysa' gärnet :)

Vad ska ni göra ikväll? :D Skriv en kommentar ang bilden ovan är du söt så jag får se vad du tycker och tänker kring det FANTASTISKA TV programet idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0