Måndag kväll

2009-11-16 / 22:37:50

Oooooh.. Jag ska ju sova nu, vad gör jag så här dags vid datorn..?
Imorse steg jag upp vid 8...Irriterad, sur och trött (som vanligt på måndag mornar!), jag steg upp. Började fixa mig, och kom sedan på (som vanligt) att jag börjar vid 9 på Måndagar! Att jag aldrig får in det i min lilla hjärna. Kommer alltid på det i sista sekunden. Men på ett sätt är ju det bra, för då kommer man ju på det helt plötsligt när man är sådär måndagsgrinig och då blir ju humöret lite bättre, inte sant..? ;)

Jag var iallafall i mina ytterkläder vid kvart i 9, kom ut i den friska luften.. Och suckade. HELA jäkla skellefteå var täckt av is. Gatorna var rena rama isbanorna, en ny istid eller vadå..? Jag gick inte till skolan, jag gleeeed till skolan. Gled runt där på mina svarta små skor, trött och lite irriterad över den nya istiden som tyvärr uppståt, (haha, ironi..) Lite sen var jag allt, men det hade ju såklart Michael förståelse för :) Dagen rullade på, en aning tråkiga lektioner fick vi oss allt, men även några roliga. T.ex HK:n med Jessica... Haha! Vi skulle alltså göra små plättar. Vi stekte, och brännde, spillde, och sist men inte minst.. Jag skulle vispa grädde med elvispen.. Och som grädde över moset råkade jag glömma stänga av den, så det blev ju en liten grädd dusch för vårt kök..! :D Haha, hur var det nu med min klatighet..? ;)

Nu ska jag dricka upp mitt thé, sen blir det sängdags!
Vi hörs!


Dagens absolut bästa; VÅRRULLAR!


Hihi, bästa mami hällde ut alla våra gamla godsidjur, gissa hur kul det var att se alla..? :D På denna bilden sitter jag och pussar mitt favorit godsidjur, PRICKEN :D


Can you find my little sister? HAHA, kolla vid grodan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0