Lite otur...

2009-11-18 / 12:32:39
Hej alla söta människor där ute!
Detta får bli ett tråkigt och snabbt inlägg.. Jag orkar inte skriva så mycket. Vill helst slippa att svimma..

Igår for jag hem från skolan.. Jag kännde mej helt plötsligt snurrig, och jag höll på svimma. Imorse när jag kom tillbaka till skolan mådde jag toppen. Men helt plöstlitg blev jag kallsettig och höll på svimma igen. Skolsyster kollae min blodpuls osv. Jag har lågt blodtryck. Om det är mycket omkring mig så blir det jobbigt i huvudet, det är jobbigt för ögonen, och jag börjar bara gråta (!?), sedan om jag fokuserar på nått för länge blir det samma sak. Jag misstänker att jag stressar för mycket och att jag är lite sjuk.

Hoppas ni fårstår om det är dålig update nu för tillfället. Det är jättejobbigt att fokusera på tangenterna.. Och jag vill bara sova. Men jag skriver mer när jag mår lite bättre! Älskar er allihopa! :) Pussar Lisa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0