Lisa blä'ar' förkylningar och hennes oklippta hår.

2009-11-24 / 19:41:02

Blääää.
Är verkligen på ett dåligt humör. Jag är jäkulst less på att vara sjuk så det finns varken ord eller meningar. Jag vill verkligen komma tillbaka till skolan och plugga igen lite, men det bara går inte. Min förkylning/virus stoppar mig verkligen. Jag orkar knappt sitta upp, kan knappt prata för att jag är så förstoppad med snor. Det är som rena rama suproppen som sättit sig på mig. Blääää för förkylningar säger jag bara..! Men det finns inget jag kan göra åt det, förutom att knarka 'sinova' tabletter som löser upp i bihålorna. Det har varit så trångt i mina bihåler så det är därför jag inte haft nån balans, och det är därför jag hållit på svimma ibland, och mina ögon haft det jobbigt. Fifan vad några matskedar snor kan göra mycket bekymmer, haha!

Jag funderar föresten på att klippa mej till veckan, perfekt sådär till advent! Minns ni sist jag klippte mig? Jag har ju världens bästa frisör: Lisa! (nej, det är inte jag som är friösren Lisa, hon heter också det..) Såhär såg det ut då:


Kommer ni ihåg..? Jag gillar det. Nu är håret lunder brösten långt, och det är jätte ojämt och luggen är skitlång.. Blä för det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0