Klantskalle

2009-11-15 / 19:32:04

Haha. Måste skratta lite åt hur klantlig jag är!
Tidigare idag var jag och mamma på sense och kollade på lite mjuka krämer, underbara parfymer och en drös med vackra nagelack. Vi strosade på där inne ett bra tag. Jag fick syn på ett knallrosa hårmousse, och självklart greppade jag det i handen, och på ett konstigt sätt tryckte jag på knappen. Ut flög skum som landade på alla nessesärer! Herregud. Jag var snabb med handen, och tog bort skummet. Vi fortsatte titta, och jag såg en burk full med söta Lip butter, när jag skulle lukta på en så 'råkade' jag tappa ner flera stycken! Pinsamt. Jag gick runt vidare i affären, och såg några snygga nagelack, så jag skyndade mej mot hyllan där dem stod. Då 'råkade' jag bara slita med mej ett X atal nessesärer.. Haha. Jag hängde upp dem igen, och sedan gick jag rakt in i en hylla så det flög massa produkter.. Haha. Jag är en riktig klantskalle jag.

Haha, nån mer som varit lite extra klantig idag..? :)
Bjuder på några mörkare bilder.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0