skit morgon med stort 's'

2009-11-04 / 11:25:08

Godmorgon..? Njae inte så jättegod kanske.
Här sitter jag! Inte är jag i skolan heller. Magont, benvärk. Imorse tänkte jag 'försöka' fara till skolan, och fara hem om det blev värre. MEN när jag skulle 'försöka' få mig TILL skolan, så kraschade det försöket på en gång. Jag ramlade med cyckeln, slirade i leran, skrapade upp benet (IGEN!!), och spräckte min väska. Lyckat försök? Nope, den var inte heller så jätte god, hah? Damn it, jag gick in, la mig i soffan, tog en Ipren. Nu mår jag lite bättre, och jag ska snart laga mig en smarrig frulunche (fukost/lunch, haha) Det ska bli gott. Frågan är bara VAD jag ska laga?

Jag är sämst på att laga mat, men igår gjorde jag faktiskt potatismos med ungstekt falukorv!, IMPONERANDE!? Så nu får ag värsta lusten att laga mat... :P Nått förslag på vad jag kan laga..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0