Choklad och nöt cappuccino! rekommenderas!

2009-11-26 / 18:34:47

Är du sugen på nått varmt och smarrigt såhär vid juletid? :)

Då rekommenderar jag dig att testa denna SUPERGODA mjölkchoklad/nöt cappuccinon!
Jag är så less på thé och choklad, så jag frågade mamma om vi kunde köpa denna, och då gjorde vi det. Och jag kan bara säga att jag är väldigt nöjd med resultatet! Det är lite kaffesmak, lite nöt smak, och en helt del chokladsmak! MUMMAAAA! Den kostar ungefär 30 SEK på livsmedelaffärer.

Vet ni vad jag gjorde när jag skulle lukta på själva 'pullvret'?
Jag råkade lukta så hårt att jag drog en nästan hela påsen i näsan! Haha! Så det luktade riktigt smarren sedan ;) Ett litet vardags tips sådära; Knarka cappucciono pulver :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0