bubblor, bubblor, bubblor, i want more!

2009-11-04 / 15:53:36


Nikon D40, NIKKOR 18-55 mm, manuellt fokus.
Åååh!
Vad häftigt det blir när man fotat bubblor! För att fota likadana som mig, så tro det eller ej, så tog jag en skål, fyllde den med olivolja, och hällde lite äppel cider vinäger, och så voilá! Med lite redigeringar, samt lite ändringar på kontrast osv så blir bilderna helt ur häftiga! :) Jag valde att adnvända mig av två bilder som blev hyffsat bra, den ena gjorde jag i svartvit, misshandlade nästna bilden med så mycket svartvitt det bara gick, men det blev bra tycker jag. Den andra överexponerade jag lite men den blev också bra.. Frågan är nu villken som blev bäst, svartvit vs. färg, Vad tycker du? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0