Bebisen har anlänt, haha!

2009-11-01 / 19:24:02

Hejsan! Har ni varit besvikna över att jag inte bloggat idag? Hoppas inte! Här ska vi vara glada, för efter moln kommer solsken, huh? :) Orsaken till att det inte blivit nån bloggning idag är för att jag haft fullt upp - Med att lata mig! Sånt ska det också finnas tid till. Jag har varit hos Solveig och myst på hela dagen och snackat.

Imorgon har jag sovmorgon, skönt! Och sedan så har vi ganska kort dag. Då ska jag hinna med att blogga mer än idag, med massa bilder dessutom. Sedan ska jag höra med Johanna&Fanny om det vill flumma med mig lite.. ;) Det vore så skönt att flömma sönder! :D

Föresten; Lotta har fött en unge! En liten söt bebisplutt!
Och dem mår jätte bra båda två, vet dock inte kön ännu, den är så skygg. Man får inte vara för gammal eller för ung för att föda barn. Lotta är egentligen parningsredo nu men hon var tydligen gravid när vi köpte henne då hon bara var nån vecka!!! Så det är ett mirakel att det gått så bra, Grattis lotta och pappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0