3 lisor who is crazy

2009-11-04 / 20:55:12


Ang bilden'rna': Jag just nu, HAHAH, flummig...? Neej? :o)


Puuuuuh, villken dag.....
Vi har varit precis & hämtat Elin & Sandra, och då kom det fram några söta tjejer och sa att dem läste min blogg och att den var bra! Sen när jag gick runt lite så började dom sjunga ''the greateds love of all'', haha, Skitsöta! Så det gjorde min kväll, hihi :) Nu ska jag försöka vara lite social med Solveig så vi hörs senare, pusspuss.

Lisa, kan jag adda dig på......? - Javisst!
MSN: [email protected] (dit skickas även idolbilder, avritningar, alla bloggmail osv).
Bilddagboken: absolutlisa
Pixbox: lisafiza
Facebook: Lisa Marklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0