Svaren på frågorna del 1

2009-05-28 / 22:01:28
Orkade inte vänta på att det skulle bli för många frågor, så svarar nu! Hoppas ni nöjer er med svaren.

Vem fick dig att börja blogga, och vem rä din bloggförebild?
-
Klurig fråga! Det var nog mig själv som fick mig att blogga. Hade aldrig hört talas om vad blogga var, eller hört har man ju men sedan så hittade jag en blogghemsida, testade vad det var, och sedan har jag fortsuttit att blogga. Min blogg förebild, oj svår fråga, kan inte riktigt säga sådär på rak arm.

Tränar du någon sport?
-
Nej, det gör jag inte, är lite för lat, Haha. Nejmen jag tycker inte om nån slags sport speciellt mycket.

Vad är det bästa du vet?
Att vara med min familj och släkt, att stå på scen, och att blogga! även ligga vid havet och höra vågorna skvalpa..Mmmmm..

Vad är det snyggaste plagget i din garderob?
- Just nu tycker jag om min vita avslutningsklänning, men den hänger i klädkammaren. Eller vår ''walking closet'' om det ska låta lite fränare, haha ;)

Har du någon pojkvän?
- Nej, vi gjorde slut alldeles nyligen.

Har du någon fobi?
- Mjo, faktikst. Jag har en fobi, som säger att jag måste låsa dörren, och sedan känna på hantaget 3 gånger, och sedan berätta att dörren är låst. Haha, pinsamt! Har nån till också.

Vad ska du bära i sommar?
- Bikinis, klänningar, och tunna, tunna, tunna strandblusar!

Singel? Och hur ser din drömkille ut?
- Han är snygg, romatisk, kärleksfull, rolig, trevlig, och ska vilja pussas mycket, haha.

Beskriv dig själv med 3 ord?
- Bäst i världen, haha nej jag skojade. Men typ målmedveten, sprallig och glad.

Vad får du insperation ifrån när du fotar?
- Ojojoj.. Svår fråga. Ehm, jag lixom går omkring ute med tunna kläder nu för tiden, och ler, hör fåglarna kvittrar, och ser en fn blomma t.ex, sen blir bilden bra. Om det är målnigt ute blir bilderna skit dåliga. Det är vädret som ger en insperation! Iallafall mig.

Tycker du om din egen blogg?
- Jag är alltid ärlig, och ja, jag älskar min blogg. HAHA! Jag är beroende av min blogg. Vet itne varför, men jag är nöjd med mina inlägg, för skriver alltid direkt från hjärtat. Och via denna blogg ser jag mig som en bra förebild, för jag försöker klämma in att alla är lika värda, hur man än ser ut! Och det är bra, så blir alltid nöjd när jag påminner er om att ni är världefulla exakt som ni är.

Vad är den konsitgaste frågan du fått ang. din blogg?
- Haha, brukar inte få så konsitga frågor. Men ibland, kan inte komma på nån nu, tyvärr.

Hur känns det att ska börja 7:an?
- As bra! Kanon bra. Vi har värsta bra klass, lärare och sedan känns det bara positivt, och som en ny start på skolivet, mycket friare än lågstaidet. Men mer läxor, fast mycket mer lektioner som biologi, NO, osv. Wee!

Villken är din favorit frukt, och villket land skulle du vilja åka till och varför?
- Startar med frukten.. Humsidums.. det var svårt. Typ vindruvor, och manog, och apelsin, och mums! All frukt! Jag skulle vilja åka till Grekland, för det är vacker, varmt, och jag bara älskar grekland fast jag inte varit där. Sen så vill jag till jamaica, mitt andra favoritland!

Har du fotograferat och sådant länge?
- Nej, inte alls! Typ ett år.

Du har ju många premisar och så, och undrar om du följer några bloggar? Villka är dina favvosar?
- Ja, det har jag. Jag följde rätt många, men sedan har jag rensat lite, men jag har några kan jag säga.. Haha. Mina favoritbloggar är alatariiel, idjut, nevnarien, haaiidi, och typ myphoto, och brilliantabecka såklart!

Varför började du blogga, och gillar du min blogg?
- Jag bara började, det verkade kul. Jag läser inte din blogg, hittade den nyss, men den verkar bra!

Har du bott i andra länder än sverige? Vart skulle vilja bo, land/stad?
- Nej, bara sverige. Jag vill bo i sverige, sverige sverige. Där jag bor nu.

Vad vill du jobba med?
- Sångerska, och även make up artist såklart. Sen vill jag jobba med typ barn i andra länder.

Villka killar faller du för?
- Dem flesta som ser hyffsat bra ut, är trevliga, kärleksfulla och pussugna såklar :)

Vad är det 3 viktigaste sakerna i ditt liv?
- Familjen, släkten, vänner. Om jag ska ta saker blir det kameran, mascaran, mobilen.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Har du varit med om det?
- Ja, det är klart jag tror. Ja, jag har varit med om det.

Vad gillar du mest hos det motsatta könet, långt/kort hår?
- Mellan långt, :) Fats inte till axlarna, haha..

Hur tycker du att en god människa ska vara?
- Som min mamma, glad, omtänksam, sprallig, kärleksfull, pratklad, förstående, ja allt jag önskar mig!

Hur många besökare har du i genomsnitt?
- Beror på din lilla nyfiken i en strut tupp ;)

Saknar du lillmosan.blogg.se, moa, asså hennes blogg?
- Jag och Moa håller kontakten, känner varandra på datorn, har snackat i snart 2 år, och ska träffas i sommar. Så nej, saknar inte henne, och hon har en ny blogg, så saknar inte det heller, haha.

Hur ser en vanlig dag ut för dig?
- Den är bra, vaknar, frukost, mys med familjen, skola, hem, äta middag, mysssssssa. Fast lite olika, men gillar att mysa. Bara ligga och lata ibland, :)

Vad hände med din ''kompis''?
- Det undrar jag med!

Vem är din bästa bloggkompis?
- Nu är det nog Dig emma, och Moa.

Hur bra är du i skolan på en skala mellan 1-10? Vem är din bästis?
- Haha, fråga min lärare. Kanske 8. Bästa vännen som alltid vart är ju såklart elin whalgren.

Villken blogg MÅSTE du följa varje dag? Och villken är din favvo serie?
- Haidis blogg, och mina favoriters. Sedan är min favvo serie greys and anatomy, andra avenyn, och även love and maryd. Och 2 and a half men.

Villken sida besöker du mest, (typ bdb, blogg, msn)?
- Blogg, msn, bloggar. Det är typ det har itne tid för annat, haha.

Vad adnvänder du för smink/mascara? Hur gammal är du?
-  Jag andvänder mascara, en as bra! Jag är 13 år.

Hur länge sedan var det du kysste en kille? Har du fått din mens än?
- Lite personliga frågor att lägga ut på en blogg, där det är några hundratals läsare gullet. Det är mitt privatliv, och ingens annans, haha.

Bästa årstid, högsta dröm?
- SOMMAR!! Och Högsta dröm är att bli sångerska, och att alla nära o kära är friska. Även att det blir fred på jorden.

Vad tycker du om min blogg (theliisa), och när har du skolavslutning?
- Men Liisa! DU vet väll att jag älskar din blogg ? ;) Jag har skolavslutning den 12:e juni.

Allt för personliga frågor fick lite dåliga svar, men PUSS på er! Och tack!
/Lisa
Kommentarer
Postat av: Louise

Vad heter Moas nya blogg? :)

2009-05-28 @ 23:15:32
URL: http://louiseblomquist.blogg.se/
Postat av: michelledelice

Vad är viktigast i livet för dig? en liten fråga innan jag släcker ljuset och somnar! Kram på dig!

2009-05-29 @ 00:38:14
URL: http://michelledelice.blogg.se/
Postat av: E

Du är min favoritbloggkompis också ;I

2009-05-29 @ 06:54:50
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hahaha jag hann tydligen inte! XD

2009-05-29 @ 08:30:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Nicolina

svar: tack söta du!

2009-05-29 @ 08:41:07
URL: http://nicoticko.blogg.se/
Postat av: Ida - кäяℓєк σ¢н нσѕтα кαи ιитє ∂öℓנαѕ

fin blogg du har :)

2009-05-29 @ 14:10:48
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/
Postat av: melinda

vart bara tvungen :]



Hur känns det att ska börja 7:an?

- As bra! Kanon bra. Vi har värsta bra klass, lärare och sedan känns det bara positivt, och som en ny start på skolivet, mycket friare än lågstaidet. Men mer läxor, fast mycket mer lektioner som biologi, NO, osv. Wee!



Biologi är NO ;)

2009-05-29 @ 18:19:22
URL: http://vertinnorqvist.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha roliga frågor

2009-05-29 @ 19:14:40
URL: http://ajeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0