Söndag

2009-05-24 / 11:56:24
Godmorgon på er allihopa!
La mej rätt sent igår, såg robinson, låg och smsade lite, sen la mej och sov. Somnade vid 2 tiden. Uch, alldeles för sent! Såg nån av er robinson igår? Jag tycker det börjar bli sjukt spännande nu och jag får inte missa dem små sista programen. Är det nästa veckan man får veta vinnaren, eller? Erik åkte ut. Det kännsdes lite sisådär, eftersom att Nina, Anna, Jarmo och även Erik är mina favoriter. Dom som är kvar sisit. Men nu fick Erik lämna robinson.

Nu har jag nyss ätit frulle, jag körde på rosenbröd med skinka och ett glas juice, me like!
Det är så sjukt gott tycker jag. Fast känner mej fortfarande inte mätt, ska nog proppa i mej nått mer innan jag börjar komma igång på denna underbara åskiga dag. Haha. Kanske tar mig en till macka, eller en risifrutti (?)

Anw, ska snart göra mig iordning, och sedan ringa Solveig.
Vi ska hitta på nått idag, så vi får se vad det blir för nått skoj! Det blir nog inte nått utomhus därav att vädret är dålig. Det har regnat och åskat i flera dagar, och man ser på himelen att den är kolsvart. Trist. Men tur att vi har fantasi. Nått skoj hittar vi säkert på, det finns ju massor att göra. Som att bada, shoppa eller bara ta det lungt.

Bjuder på ett litet färglatt collage.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0