Nannannaaaanna..

2009-05-29 / 19:37:09


Hade det lite roligt här om dagen, och hittade dena förskräckliga bild på mig, jag har osminkade trätta ögon, så suddade över dem och skrev en bra mening, haha. Nått ska det vara ;)

Hemma från stan! Ingen shopping för mig! Ska förklara...
Vi for in på stan för att mamma skulle klippa sig (det blev jättefint!) Så då hälsade jag på mina kompisar på Karma, hihi. Lisa ska till stockholm, så hoppas hon får det jätte bra! Sedan så hälsade jag på morbror Kenneth som just nu jobbar på fluger färg, så stod och dräglade på massa tapetkartor! Gud så mycket snyggt det finns! Sen gick jag bara runt. Orkade inte shoppa nått, haha. Ska spara pengar till Uppsala & stockholms resan nästa vecka ist :)
Då Lina tar studenten, wiiiieee!

Kommentarer
Postat av: kenneth

Ska fixa ett bra pris till dig om du vill köpa tapeter =)

2009-06-01 @ 23:59:03
URL: http://kenasblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0