Mathilda

2009-05-19 / 20:51:58
Jag vill skriva ett inlägg om min kompis Mathilda Holmqvist som bor i piteå! Mathilda är världens bästa. Hon är verkligen den bästa man kan prata med. Hon stöttar, bryr sig om en, finns alltid där, håller alla hemligheter, och är helt enkelt en trogen vän.

Mathilda driver en fantastisk blogg, besök den här! Bloggen är mest uppbyggt på massa bilder, så jag tycker verkligen ni ska kika in! :o) Mathilda är sjukt duktig inom fotografering, hon fotar med nikon d200, och är kung på att redigera bilder. Mathilda har tidigare varit med i fototidningar, hemsidor, och utsälltningar, så var beredd att hon kommer ta foto världen med stormsteg! Sötan, du äger!
Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Tack, underbara Lisa! :'D

2009-05-19 @ 21:15:36
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Vad gulligt :)



En frågestund pågår just nu i min blogg! Om du har lust kan du alltid ställa en fråga eller två? =)

2009-05-20 @ 09:16:29
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0