Lunch update

2009-05-25 / 11:48:41
Godagens! Är hemma lite snabbt för att äta, ska strax tillbaka till skolan.
Idag är det rätt varmt ute, inget regn eller åska har kommit heller, Bra, bra! Jag slutar vid 2 idag, så det är ju endå snart. Vi har nån lektion, och sedan idott. När jag kommer hem ska jag göra mej ett mellanmål och redigera lite bilder tror jag.

Anw, igårkväll somnade jag jätte sent, så idag har jag typ ont i huvudet. Blä, blääää!
För övrigt ska jag svara på lite kommentarer ikväll, vi hörs om 2 timmar!
Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vi hade regn och åska idag..hemskt..gillar inte det..Vad gör du då?

2009-05-26 @ 17:52:26
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0