Jag säger..

2009-05-03 / 08:45:58
..Godmorgon! Söndag idag, mamma fyller år! Grattis världens bästa mamma! Jag och Elin har just gett mamma frukost på sängen, och sedan gav jag henne presenten jag köpte igår på solbacken. Det är nämligen 6 stycken vanliga värmde ljus fast med rosa hjärtan i, jätte söta! Mamma blev nöjd och vi har fikat lite på hennes säng.

Idag ska vi såklart ha lite kalas här hemma eftersom att min mum fyller år som sagt, så vi ska fixa tråta, och kanske baka och köpa lite fikabröd. Det blir mysigt! Sedan kommer ju det främmande, det blir ballerina bra!

Haha, måste berätta vad jag gjorde igår, jag satt upp till klockan 2 tror jag (på natten) och läste bloggar, och hade tända ljus, haha. Riktigt mysigt, kanske kan glra ikväll med. Imorgon ´blir det nog stan med Olivia och Elin, och även en liten tjejkväll vi ska anordna. Me liiiiiiiiike!

Grattis mamma på födelsedagen! ♥
Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o to & v a r d a g ]

grattis till henne :)



hihi hoppas du kollade in min blogg ;) (A)

2009-05-03 @ 10:46:29
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0