Veckans blogg!

2009-03-01 / 19:47:59
Nu har jag fått 5 kommentarer. Jag har klickat och läst lite i allas bloggar. Och jag har kommit fram till en. Som får bli veckans blogg i veckan. Den första ''veckans blogg'' år 2009 är såklart käraste: *trummvirrvell* Malin!

Fakta om Malins blogg:
Malins blogg handlar mest om hennes liv. Fast hon skriver också om skolan, kompisar, ja allt som faller hon in. Hon lägger även upp en del bilder i sin blogg. Hon brukar ha bilder på sej själv, kompisar, vimmel bilder, och bara vanliga fina natur bilder. Och på hennes katter såklart. Malins blogg är just nu i en ljus blå färg, och en ljusgrå färg. Hon har bilder i headern. Malin gillar att blogga, men föredrar inte dumma kommentarer.

Fakta om Malin:
Malin är en av mina närmaste vänner, vi går i samma klass. Malin är 12 år, och bor i Skellefteå. Hon älskar att fota, det tycker hon är kul. Hon gillar även att vara med kompisar. När malin är med kompisar så brukar hon oftast gå på disco, vara på stan, eller bara chilla. Malin äger två katter, hjalmar och pumba. Hon älskar att busa med sina katter, lite väl mycket, haha! Malins familj består av hennes Mamma, Lena, och hennes två bröder, fredde och sebbe.
Malin startade sin blogg för snart ett år sedan, och hon har skrivit rätt mycket under sin bloggperiod..

Kom igen, besök Malin's blogg här! Kom ihåg, att malin är en toppen tjej, så släng abslut in en vacker kommentar! Det skulle nog värma i Malins hjärta. Grattis, du är veckans blogg Malin!
Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Lisa! :D <3

2009-03-01 @ 21:13:23
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: GJ

Hej Lisa!

Innanjag vill ställa min fråga kan jag ju säga: Grattis Malin=)Din blogg är jätte fin.

Nåväl..

Det var väldigt inspererande om "veckans blogg".

Skulle gärna vilja testa och kolla om det funkar på min blogg.

Meddela gärna så fort som möjligt om det är Okej.

Tack på förhand.

//emma

P.S. Du ska veta att om det är OK så kommer ditt namn och din bloggadress, även några positiva saker om din fina blogg att komma med i ett av dom närmaste blogginläggen på min blogg.

2009-03-02 @ 18:33:03
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0