Natti natt

2009-03-02 / 23:13:01
Halloj,
Nu börjar klockan bli mycket och jag har tänkt krypa ner till sängs. Känns skönt att få slänga alla kläder i en hög, dra av mej strupmbyxorna och bara krypa ner i sängen. Kan det vara mysigare? Min förkyldning har gjort att jag kännt mej allmänt hängig hela dagen, så det ska bli riktigt mysigt att krypa ner i sängen. Oj, vad mycket jag skrev om bara den lilla biten, hehe.

Imorgon vet jag itne vad jag ska hitta på, beror på hur jag mår. Och sen beror det på vädret. Idag har det varit varmt, men blåst skit mycket. Så inget vidare väder endå. Haha. men vi får se imorgon.

Anw, det här godnatt inlägget blev ju långt endå. Mysigt att skriva av sej lite. Du får gärna skriva en kommentar vem du är, som läser just nu. Jag vill veta på ett ungefär villka åldrar det är som läser min blogg, och sådant. Vore super kul! Ta nu på dej 1 minut och gör det.

Vi hörs imorgon allesammans! Pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0