Myskväll

2009-03-03 / 22:27:02
Oj, nu är klockan skit mycket - Tur att vi har lov!
Nu ska jag och E snart sätta oss i soffan och se filmen ''Click'' som jag hyrde idag. Det har typ blivit en vana på sistonde för mej att hyra filmer! Helt sjukt, har hyrt film nästan varje dag hitils på lovet. Fast det är ju jätte mysigt att krypa ihop med några kuddar och en popcornskål och stirra på TV skärmen ibland Eller hur?

Anw, nu har E startat filmen utan mej! Bäst att skynda sej att skriva klart.
Iallafall, imorgon bär det av till Piteå, blir shopping, ba doch bio. Ska bli superkul! Kansk eitne hinner blogga så mycket imorgon alltså, eller ja, det hinner jag inte. Ser framemot massa fina kommentarer när jag kommer hem!

Godnatt på er alla! - Pussar!!
Kommentarer
Postat av: E M M A

lägger gärna till dig, vill ha fler fotobloggr ;) så vi lägger väl till varandra på bloglovin? ;)

2009-03-03 @ 22:57:16
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Lisa! Vart i skellefteåguiden läste du om oss? Vi har själva nämligen inte hittat det... haha!

2009-03-03 @ 23:31:02
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0