Mysiga söndag

2009-03-01 / 13:34:21
Halloj,
Nu sitter jag här igen. och inte har jag varit ute och fotat inte. Nä, jag har verkligen ingen lust att dra på mej ytter kläder och mössan och gå ut idag. Jag är på mys humör! Jag har nyss duchat, det var jätte skönt, stod i duchen hur länge som helst, och gjorde inpackning, smörjde in mej med olja och massa sånt där mys! Sen nu har vi nyss ätit lunch. För min del blev det en till musli tallrik (!) Nä, Lisa nu får du skärpa dej och äta mat.

Just nu sitter vi och ser barnhemet igen, Jag, E&E. Vi har det riktigt mysigt, och har nyss proppat i oss en skål med ostbågar, jag och E. Nä, nu ska jag krypa ner i soffan igen och mysa med ett glas fanta.

Snart kommer mina buskusinboys hit, då blir det bullbak!
Jag återkommer som vanligt i eftermiddag med troligt vis massa mjöliga mysiga bull bilder!

Bye bye!
Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

aaaw :) Ja hur skulle jag inte kunna minnas er? Ni är ju hur fina som helst :)

<3

2009-03-01 @ 14:40:52
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: M O S A N

Hhih, har det så kul <3

2009-03-01 @ 16:47:43
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0