Monika mastermind

2009-03-01 / 10:31:18
'

Här är min ena maskot. Monika Manstermind! Jag köpte Monika för undegfär 1 vecka sedan i Luleå, på lagerhouse. En av dom bästa affärerna som finns. (enlig mej....) Massa rolig design finns där!
Jag köpte henne samma dag som jag var på casting till talang 2009. Det finns en hel serie med sånna här dockor! Dom ser olika ut, och har olika namn. Sedan så finns det även, block, sudd, pennor, och annarsa saker till samma ''märke'' Jag har klistermärken, sudd, pennor, och självaste Monika! :)

Visst är hon söt?
Kommentarer
Postat av: Liisa

Vad gullig! :D

Ställde du upp i talang eller vad gjorde du?

2009-03-01 @ 11:05:37
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0