godmorgon - SUNDAY

2009-03-01 / 09:48:46

Godmorgon alla sweethearts!
Oh no, varför kallade jag er det? Nu måste jag verkligen bryta mitt godis löfte. Elin bröt sitt godislöfte igår, så man blir ju lite små sugen, hihi. Just nu sitter jag här, med min fina pyjamas och myser framför datorn. Frukost har jag ätit redan.

Hela denna helgen har jag sett massa skräckis filmer. (vilket jag inte brukar..) I fredags såg vi poltigize, sedan igår såg vi one missed call. Och sedan såg vi också barnhemmet igår. Har hört av så många att den ska vara dödsläskig och sånna saker. Sen satte jag mej ner och såg den, och den var inte alls så läskig som jag trode... Till och med pltigize, var läskigare. Och den är overklig.. Knasigt!

Nu sitter jag och pratar med Moa på msn. Bjuder på en urunderbar bild. Eller....?

Kommentarer
Postat av: M O S A N

AHAHHA, du o din underbara tunga <3 :D

2009-03-01 @ 09:49:57
URL: http://lillmosan.blogg.se/
Postat av: vera

Sv; gulligt sagt<3 lovhee from me xD <33

2009-03-01 @ 09:54:39
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0