Frukost snack!

2009-03-05 / 11:12:30

Mums fillibaba, nu är det riktiga morogn fruksoten på plats! På skrivbordet, haha! Mamma är och jobbar lite, och elin sitter upp vid lap topen, så varför ska jag sitta själv i köket och äta själv? Mycket bättre at sitta här, och skirva samtidigt *fniss*. Idag gjorde jag mej musli, jucie och en ostmacka. Riktigt smarigt!

Eftersom att det var så mycket ståhej igår så tänkte jag bara ta en lungn dag, kanske hinner fota lite, och göra annat som bara faller mej in. Kanske BAKA! JA, det kanske jag måste göra, kladdkaka muffins, choklad bollar och massa andra goda läckerbitar! Vi får se vad som bakas, och om jag ens orkar sen, haha.

Nä, jag måste baka! Skooooooooj va?
Now i wanna eat my breakfust. Dotilo!

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Ah, smart med mål & jag hoppas du lyckas! :) Själv hade jag som mål att ha 25 pren. på bloggkoll och nu har jag 30!



Ha en trevlig torsdag!

2009-03-05 @ 11:23:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0