Äcklig bakelse!

2009-03-01 / 09:59:24

Foto: Jag, Nikon D40 kitobjektivet 18-55 mm.

Mums fillibaba... Trode jag när jag köpte den här! Jag och bästis var ju på kafe här om veckan, och vi började med varsin sådan här bakelse. Visst ser den smarrig ut? Det tycker jag. Jättegod! Men sen när jag började smaka på den, så var det nått som inte stämmde. Då märkte vi att det var inkletat ''semla marsinpan'' i ruulltårtan. Fatta omd et inte passade ihop med bakelsen! Nä, uch vad dåligt det smakade då.

Nu tänkte jag läsa lite bloggar, sen kanske gå ut och fota. I eftermiddag kommer små kusinerna hit och ska baka bullar :)

Företsen, igår så spelade vi in hela låten.. Och den är nu klar! :)
Jag kommer skert lägga ut den här snart, och föresten, tack käääääära morbror som fixat musiken! Love it!
Kommentarer
Postat av: vera

mums:)

2009-03-01 @ 10:05:43
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0