Långt inlägg

2009-06-10 / 15:08:32
Hejs vejs i lingonskogen!

Imorse slog det mig att det endast är en dag kvar innan sommarlovet! *gulp*. Känns både bra och dåligt, kommer sakna alla under sommaren, men tur att man kan träffas, och att vi ska gå i samma klass. Kommer även sakna min bästa lärare, (babababba). Men som sagt, man måste gå vidare, för högstadiet, fyfan här kommer jag! ;)

Imorgon börjar vi som vanligt vid halv nio, sen ska vi städa ur lådorna och små fixa sen blire hem och umgås med solveig. vad vi hittar på får vi se när jag slutat villket kan vara när som helst under dagen då. Just nu sitter jag & väntar på att solveig ska komma hit, hon åker med sin coola ''the wave'' som hon fick igår. Det är en bräda som har 2 ljul, och är äppelformad, som man sedan vickar sej fram på, haha. Igår försökte jag lära mig, och efter nån timmes träning kunde jag! Wiiiiiiiiie! Det är verkligen nått jag tänkt köpa när jag får money! :) Fast dem kostar runt 1300... hehee.. Idag på skolan har jag haft rätt kul, har varit med Liza mest. Vi gick runt på skolgården armkrok och sjön ''Du ska itne tro det blir sooooomar...'' Haha, alla glodde. Sen har jag, fanny och thomas spelat ruggby, haha. Jag kan säga att jag ÄGER på det... Eller hur var det nu... Ta det sista ordet på tvärtompråket... :P

No no friends, no mor bloggins just now, write later! PUSSI&KRAMI.
tills dess, kolla in denna designade husvagn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktack<3

2009-06-10 @ 17:29:07
URL: http://lizalii.blogg.se/
Postat av: liza

göru..? min pusssssss gurka, hehe<3

2009-06-10 @ 18:05:27
URL: http://lizalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0