Kåldaboda dagen

2009-06-14 / 19:24:51



Säg hej till mina tre fina blogg-maskotar från IKEA, otroligt söta, eller hur? :)
Nu är jag hemma från kålaboda! har haft jätte skoj, och är nu mega mätt. Efter en dag i kåla boda (hos V's föräldrar hasse & doris) är man ALLTID sjukt mätt, tro mig! När vi kom dit fikade vi massor, sen efter ett tag åt vi lunch, sen middag, sen ännu mer fika, och en glass hann jag smälta in där emellan också. Och en riskaka. Haha, har garanterat gått upp några kilon! Alltid bra med lite fläsk på magen känner jag! Iallafall, har kört moppe fast V satt bakom, men jag gjorde allt själv, så duktig jag är! Sen så har jag kört omkring på en gräsklippare, det var as kul, vi lekte att det var en taxi :). Sedan har vi gjort massa sånt, alltid skoj. Ååååååh, i love to live!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har också de två till höger haha, söta är de! ;D

2009-06-14 @ 22:57:51
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0