Deprimerad? - Nej tack! Fram med leendet!

2009-06-14 / 23:12:08
Hej svejs, godkväll, bonjour osv.

Det har regnat hela denna dag, på ett sätt är det dåligt, för jag vill kunna vara ute & sola och sånt, men på ett sätt är det bra, för då rengörs luften och jag tycker det är så skönt att andas in luft ute när det har ny regnat, så fridfullt, haha. Iallafall, hoppas på lite mindre regn imorgon! Det ser ut som om det ska regna, men mot Onsdag ska det bli varmare, om väderprugnosen stämmer! (i hope!), för då blir det kanske en varm midsommar!

Jag har en glad nyhet, Liisa håller på att göra en ny deisgn till mig!
Blev så sjukt less på denna design, den är märk och grå, och nu börjar det ju bli sommar, så önskemålen är en ljus grå design, med rosa och turkosa detaljer. Lite mer sommar va? ;) Tror det blir bra. Iallafall mer somrigt.

Ville föresten klämma in lite vardags babbel & tankar i detta kvälls inlägg,
under dem senaste veckorna har jag verkligen hittat mig själv mycket mer, och jag har börjat lita på mig själv, och hitta tryggheten i mig själv, pgr. av en sak. Och jag vill bara säga tack till en person, som inte vet om vad bra det är nu. Btw, så vill jag att alla ni där hemma, som mår skit just nu (villket vi alla gör nån gång!) Ska dricka ett glas vatten, ställa sig framför spegeln, och säga ''Jag är bäst, och det vet jag!'' Och bara säga det flera gånger om och om igen. Det fungerar verkligen! Jag blir verkligen glad om jag gör så när jag är arg/ledsen/ osv. Sedan för er som är lite mer deprimerade.. Ni Kan ställa er framför spegeln, och bara le. Le överdrivet!! För om ni ler, så lurar ni hjärnan att ni är glada, och då känns allt plötsligt lite bättre. Så är du deprimerad! Le, le le! Fake le! Det fungerar också.

Jag tycker det är viktigt när man har en rätt stor blogg, att ta upp sånnahär tips, och inlägg ibland, för jag vet att en mängd av mina läsare säkert lider av deprition, ilska, ledsenhet, ensamnhet. Och Jag vill ge er tips, för man lever bara en gång! Och man ska försöka ta vara på tiden, och bara LE! :D

Om du mår dåligt, eller behöver lite stöd, maila: [email protected], så kan jag prata med dig, och bara stötta dig genom det svåra. Tro mig, alla människor mår dåligt ibland, och då kan det kännas bra att prata med nån! Jag har helt & hållet ingen rätt att gå ut med villka jag pratar mer eller så via internet, utan det är anonymt.

Undrar ni vad jag egentligen vill med detta? - Jo, få alla ledsna att bli glada igen, och se ljust på livet! Jag har själv haft en period där jag mått skit (ni vet!), och jag kan iten fatta att jag tog åt mig så mycket, och inte bara sket i allt skit, villket jag kunde välja att göra, men icke, så därför vill jag inte att ni ska gå i samma grop!

Kom ihåg tjejer/killar! Ni rockar hur ni än ser ut, är eller beter er! GO READERS!
Natti natti lovers!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0