Kvällens första lista...

2009-07-08 / 19:30:13
Kan komma fler listor..Jag vet, det går itne kommentera min blogg O_O lugna er, det ska fixas !
Tog en lista av söta
fanny. Och tänkte utmana: Malin, Liza och Feffe.

Du:

Hur gammal är du? Jag är 13 år.

Hur många syskon har du? 1 riktig syster, och inga fler.

Har du något husdjur? Nej, men min syrra har 2 råttor.

Bor du hemma? Ja, det gör jag.

Har du något smeknamn? Nope.

Har du barn? Haha nej, inte ännu lite för tidigt kanske, haha.

Hade du mycket hår som liten bebis? Ja, rätt så mycket.

Vilken ringsignal har du på din mobil? Ni vill inte veta! - Classika sony eriksson :P

Har du busringt någongång? Jaaaa! Testa busring.se, det bästa som finns!

Vilken är din bästa egenskap? Jag är allitd positiv glad! Sen så är jag målmedveten!

Vem är din bästa vän? Bästa vän, jag har några jag tycker om extra mycket, det är malin fanny, feffe och Liza, även Elin, olivia. Oj, många!

Kärlek:

Har du varit kär? Jadu!

Har du varit otrogen? Haha ja, en gång.. I 2:an, haha. Fast det var inte precis nått seriöst, haha. Glömer inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det tror jag, har varit med om det...

Har du mött någon på nätet? Japp.

Senaste pojkvänen?: Hurså?

Kan man vara vän med sitt ex? Ja, det är klart!


Favoriter:

Favorit färg: Rosa såklart!

Favorit mat: Räkpaj, surströmming.

Favorit låt: Give me a call - Pauline, kan itne rå för det.. Den sitter på huvudet som ett plåster.

Favorit godis: Sura, söta, salta, litelakrits, och choklad.

Favorit parfym: Min fizzy parfym!

Favorit dag: Fredag, och Lördag.

Favorit bok: Ingen favorit just nu.

Favorit snacks: Skruvar, (dem heter så!) Mmm. Haha.



Val:

Cola eller Pepsi? Cola.

Sommar eller vinter? Sommar sååååklart.

Glad eller arg? Glad, ofcourse.

Ost eller Skinka? Skinka, eller... ost... whatever, båda!

TV eller dator? Dator.

Hemmakväll eller ute? Hemmakväll, eller ute.. Kan inte välja, fast hemma kväll är mysigt.

Familj eller kompisar? Familjen är alltid överst, men vänner betyder endå gudomligt mycket.

DVD eller Video? DVD.

Modern teller Antikt? Modert!

Sola eller Bada? Bada och sola går itne välja, men endå bada.

Cykel eller Bil? Bil.

Gå eller springa? Gå, haha.


Senaste:

När var du senast på sjukhus? Minns ine, haha.

Vad köpte du senast? Godis - Smarties! MUMS.

Vilken är den bästa film du sett, senaste månaden? Twilight!

När var senast du gjorde något riktigt kul? Oj, det var i förr förr går, med syrran, vi hade askul.

När var senast du var riktigt förbannad? Igår, som fasiken också.

När var senast du hjälpte till hemma? Nyss, plcokade bort bröd korgen, haha.

När var senast du köpte något till nån? Till nån? Minns inte.

När var du senast tillsammans med någon? 1 månad, sen kanske?

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Det går ju visst att kommentera? :)

2009-07-08 @ 19:40:26
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: hihi tack :D

2009-07-08 @ 19:49:48
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0