Svar från frågestunden del 2

2009-07-30 / 21:22:26



Hur många besökare har du?
Svar: Per dag? Det ligger lite olika. Men kan säga att högst är iallafall över 2000..


Villka stora bloggar läser du?
Svar: Jag läser Nevnarien, blondinbella & Kissie. Jag tycker att Nevnarien är en otroligt söt och trevlig tjej, och sedan tar hon underbara bilder! Blondinbella är en blogg jag läst länge, hon är så cool! Beundrar! Kissie har jag faktisk hatat sjukt länge, men har blivit helt beroende, och nu älskar jag henne, hon har verkligen gett sverige lite humor!

Tycker du själv att du är bra på att sjunga?
Svar: Ja, annars skulle jag inte sjunga, hihi. Ni är sjukt söta som som säger att jag är bra! Får flera fina kommentaer om min sångröst per dag! Och även om bloggen! Älskar er!

Tjänar du pengar på din blogg? Din favoritmaträtt och musik?
Svar: Nej, har inte blivit medlem på nått så jag kan tjäna osv. Men vi får se snart! Jag älskar räkpaj, hamburgare, tacos och massa sånt gott. Musikstil.. Hum, älskar all blandad musik! Just nu dunkar Kevin michael hela dagarna långa i mina högtalare.... mmmm...

Har du syskon? Hur många isånafall?
Svar: Jaaa, jag har en syster.

Villken klädaffär gillar du mest att shoppa i? Gillar du min blogg? Ska vi lägga till varandra på bloglovin?
Svar: Jag älskar att frossa kläder på alla Gina tricot butiker! Ja, du hade en fin blogg, har dock aldrig sett den förut, men helt okey. Jag gör helst inga bytes affärer med bloglovin grejs, men gillaru min blogg, lägg till om du vill det så, inte bara förr att!

Villken är din drömkamera?
Svar: Det är nog canon eos 450 D, och min nikon d40!

Tycker du att du har bra humor? Det tycker jag!
Svar: Hihi jag har sjukt dålig humor, kanske därför den är så dålig? Hihi. Tack föresten!

Favoritdjur?
Svar: Apa såklart, och sp katt & häst.

Villken är din favoritdricka?
Svar: Det vore alla veta, hallonsoda såklart!!

Går du någon sport?
Svar: Neej, jag går ingen sport, gillar inte att sporta faktiskt.. Haha.

När fick du din kamera?
Svar: Fick den på julafton 2008! Jag vart super glad!

Vad är det föremål/person du skulle vilja fota mest?
Svar: Bra fråga! Hum.. måste ta lite betänke tid.. Kanske Whitney Houston!

Har du alltid gillat att sjunga?
Svar: Gillat? Jag har alltid älskat det! Ja, jag gick omkring och sjöng gärnet när jag var runt ett år, ljust sjöng jag också! Haha, men det är sant, alltid älskat att sjunga! Sen är jag så tacksam att det går så bra, och att jag fortfarande älskar det!
Brukar du fota mycket?
Svar: Sådär! Haha. Ibland, när jag känner för det, drar jag kameran från hyllan och knäpper lite kort!

Kan du inte lägga upp fler klipp när du sjunger?
Svar: SÅÅÅÅÅklart! Har bara laggt upp gamla, där jag itne får ut min röst, älskar ju att vaila!

Favoritklädesplagg?
Svar: Alla mina jeans, och t-shirt, koftor, allllllt.

Kan du lägga ut mer klipp när du sjunger du är galet bra!!!<33
Svar: Aw, tack ska du ha sötaste ungen! Såklart jag kan.

Hur länge har du fotograferat??
Svar: Jag har fotat ca. 1 år.

Tack ska ni haaaaa <3

Kommentarer
Postat av: LIENE

Missade din frågestund men kul att läsa det som finns:) måste leta nu efter klippet där du sjunger, jag har nog inte sett än.



Och idag gör jag inte mycket, men ska till brorsans lägenhet för första gången för att hälsa på lite. Du då?

2009-07-31 @ 12:05:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Undrar bara hur det kommer sig att du har så himla lite kommentarer när du har "så många" besökare per dag?



2009-08-01 @ 09:14:51
URL: http://freestylebyme.blogg.se/
Postat av: TildeDenVilde

Hejj Lisa<33



Vill du kanske göra en skylt där det står:



Tävlingen avslutad

tack alla ni som röstade<33



Snälla det skulle vara jätte snällt av dig<33

Du kan också vara med i min tävling haha



Kram

/Tilde

2009-08-02 @ 11:05:02
URL: http://tildevildes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0