Kvällen i ord!

2009-07-09 / 23:47:01
Hej alla snuttisar,
Nu är jag hemma från en underbar tjejkväll/firande hos Malin! Vi hade as roligt, och då menar jag det. Vi åt tårta, paratade tjejsnack, fotade, filmade, lekte kissie, åt massa chips och dricka,  ja vad mer? :) Det var iallafall jätte skoj.

Det var Jag, Liza, Fanny, som for till malin till er som inte fattade ;>

Har verkligen haft en uuuuunderbar dag idag, så här slänger jag på med mer gammla bilder.


My big love.... Or...Jaja, whatever.. Denna har jag fått många söta sms på! ;)


Haha en bild jag bara klickade, sen blev det lite coolt endå, hehe. Mjao.


Lisa älskar att sova.


Kommentarer
Postat av: elin

Har den där malin någon blogg?

2009-07-11 @ 23:47:16
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0