Stin imirgin

2009-07-26 / 23:42:56

Övers. på mitt ''i'' språk: Stan imorgon.

Vi har planerat att fara på stan imorgon, lite shopping, kanske en fika och bara mys. Det blir kanon! Känner att jag behöver ut och götta mej med lite saker. Faktiskt. Får månadspeng imorgon, så ska köpa mig lite små saker jag gått och kikat på förut, det känns alltid bra att stå och betala nått man verkligen vill ha! Me like. Mamma börjar jobba imorgon igen, så vi ska ta oss frukost själva osv. Så ska försöka stiga upp, sminka mig, men inte fixa håret.. För vi har bestämt oss att ses hos Malin och sedan fixa håret där med henne super plattång! För min del blir det nog lockar...

Känner att jag har lite bloggtorka, fast samtidigt inte, har massa bilder att visa er, och MASSOR MED KOMMERNTARER att besvara, men ska fixa det innan månadens slut, så.. lungna puckar!

Nu ska jag ta en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0