Im so happy im so glad..

2009-07-19 / 19:52:36
Hey im here ,
Nu sitter jag här, Lisa såklart! Har just kollat igenom mailen, och har fått 2 otroligt fina idolbilder! Tack ska ni ha. Ni andra, var med i tävlingen, och skicka en en idolbild till mig på: [email protected], vinnarna får ju en länkning! Thihiihi. Iallafall är dem hitils jätte fina, så.. Jag är happy!

Idag har jag varit i Byske med Mami&sis mammas kjompis kickie och hanna. Och så V och hans familj.. Haft superskoj iallafall. Har börjat kika på lite nya bikinis, är less på den jag har. Men känns som om det är onödigt att köpa en ny, och tänkte köpa en i en ny form så då måste jag sola till så att dem gamla bikini sträcken försvinner.. Jaja, vi får se vad jag gör med det. Har hittat några iaf.

Tog nys slite flummiiiisss pix.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0